Vállakozni Magyarországon - másként, mint mások.

Felelős vállalkozó

Felelős vállalkozó

Utolsó kommentek:

andrásúr 2016.01.21. 06:09:22

@látjátok feleim szümtükkel: Most rávilágítottál a lényegre ! Ahogy írod az őseid keveset voltak kórházban mert nehéz fizikai munkát végeztek ! Ma viszont ezt a munkát csak kevesen végzik, mivel a gépesítés, a növényvédő szerek stb. alkalmazása ezt lehetővé teszi ! Az ilyen irányú igénybevétel helyett jöhet a sport, vagy sport jellegű mozgás ! Ne szó szerint értelmezd a saját maga legyőzése kifejezést ! Ahhoz hogy a szervezetben kedvező élettani és fiziológiai kedvező változások alakuljanak ki, el kell érni , hogy a sportmozgás alatt a korábbi teljesítmény szintet túl kell szárnyalni, többet kell teljesíteni ! Eközben igen lényeges a terhelés és pihenés megfelelő aránya !
Ennél részletesebben viszont csak akkor tudunk egymással szót érteni, ha te is megfelelő szakmai ismeretekkel rendelkezel !

Bejegyzés: TAO pénzeket az egészségügybe!

látjátok feleim szümtükkel 2016.01.20. 19:59:51

Egyébként az őseim sokat kapáltak a földeken, nem egy napot, hanem éveket, és nagyon keveset voltak kórházban, nem annyit, mint a ma sportemberei. Nem kell lenézni a fizikai munkát. Van az annyira jó hatással a testre, mint a sport, és az ember csak a természetet akarja legyőzni, nem saját magát vagy más embert.

Bejegyzés: TAO pénzeket az egészségügybe!

látjátok feleim szümtükkel 2016.01.20. 19:56:19

@andrásúr:"... olyan tevékenység, amelynek során a saját testsúly, vagy nehezék, vagy ellenfél, vagy valamilyen sportszer továbbítását végzik, amelynek szabályokhoz kötött keretek között az ellenfél, vagy saját magunk legyőzése a cél !"

No teccik látni! Vagy nem.
Én sokat mozgok, van saját bordásfalam is, és nem dísznek. De soha nem azért csinálom, amit csinálok, hogy ellenfelet, vagy saját magam legyőzzem. Ez oltári nagy ökörség az ön részéről, mert a rendszeresen mozgó, akár teniszező, akár focizó vagy más sroptnak nevezett mozgást végző emberek nem ilyen céllal mennek a pályákra. Maga nagyon eltévedt amikor ezt a mondatot megszülte. Az emberek azért mennek a sporttermekbe, mert szeretnek abban a közegben lenni /szeretik a társaikat, jól esik nekik a mozgás, mert kikapcsolja őket a napi kemény munkából, főleg azokat, akik egész nap ülnek. Én jó, sok, és kemény munkát kívánok magának, hogy erre magától is rájöhessen.

Bejegyzés: TAO pénzeket az egészségügybe!

ZorPrime 2016.01.20. 11:39:00

@Bellagio: Aha. Benzinárak, adóteher, estébé nem játszik? Nem ér a puszta átszámítás.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

andrásúr 2016.01.20. 04:46:19

@látjátok feleim szümtükkel: Kedve ismeretlen hozzászóló ! Érdekes a felvetésed, de én a sportolás és az egészség közötti összefüggésre kívántam rámutatni. A sportmozgás legtöbbje helyváltoztatással járó olyan tevékenység, amelynek során a saját testsúly, vagy nehezék, vagy ellenfél, vagy valamilyen sportszer továbbítását végzik, amelynek szabályokhoz kötött keretek között az ellenfél, vagy saját magunk legyőzése a cél ! Amíg e sportmozgást végezzük, szervezetünkben kedvező fiziológiai változások mennek végbe, amelyek javítják az egyén kondicionális állapotát ! Példádnál maradva megjegyzem, hogy ha valaki egész nap kapál a földeken, az is mozgást végez, azt nem nevezzük sportnak, mégy akkor sem, ha két ember versenyez, hogy ki ér előbb a kukorica föld végére !
A sportmozgás lényeges jellemzője még a rendszeresség, fokozatosság, kontroll mérések a kondicionális állapot javulására ! Sajnos ezen a területen még sok teendőnk van és a továbblépés elengedhetetlen feltétele a pénz, a ráfordítás és nem utolsó sorban a szemléletváltozás ! Ez utóbbi területen nálad is sok még a teendő ! Éppen ezért sok mozgást és jó egészséget kívánok, hogy te is csak látogatóban ismerd meg a kórházat !

Bejegyzés: TAO pénzeket az egészségügybe!

látjátok feleim szümtükkel 2016.01.19. 20:03:42

@andrásúr: "Ha többen sportolnának kevesebb kórházra lenne szükség !"

Maga kissé elrúgaszkodott a valóságtól.
A mozgás nem sport. A sport az, amikor emberek rendszeresen és versenyszerűen végeznek egy adott sportot. A műkedvelés csak mozgás. Mint pl. a napi 2 órás séta is. Olyan ismerősőm, aki 37 éveig ülőmunkát végzett, és közel 15 éve minden nap két órát sétált a kutyáival, nyugdíjba vonlulása után egy héttel szívritmusz zavar miatt majdnem meghalt.
Arról nem is beszélve, hogy egyre több sportoló hal meg hirtelen, gondolom hasonló gondok miatt.
Szóval mire is lenne jó, ha többen sportolnának? Talán nem kéne ilyen hülye párhuzamot vonni a sportolás, meg a kórházak közt. Bár kétségtelen, az ősembres sokkal többet sportolt, és még kórháza sem volt.

Bejegyzés: TAO pénzeket az egészségügybe!

ujtipusuvallakozo · http://felelosvallalkozo.blog.hu 2016.01.19. 17:11:52

@okoska77: A posztoló jelzi, hogy a hátán is feláll a szőr a fidesz kormányzásától... :)

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

okoska77 2016.01.19. 16:21:23

A poszter kepzeljen el egy szituaciot: Tesco hipermarketje van valakinek, mindenki be van jelentve, fizetik az SZJA-t mindenki utan, rend van es igyekeznek kiszurni a lejart termekeket.
Majd jon valaki es azt mondja, ezentul ne arulj dohanytermeket, mert lesz egy vallalkozo, aki ugyan SZJA-t nem nagyon fog fizetni mivel amugy is feketen dolgoztat de a zsiros falaltot megerdemli.
Majd ugyanez a valaki azt mondja, ezentul vasarnap nem is lehetsz nyitva. De ne aggodj, az adot amugy is alig fizeto kis versenytarsad nyitva lesz majd vasarnap, tole megvehetnek mindent a vasarloid.
Faramuci helyzet lenne mi? Meg szerencse, hogy ilyen csak az en elborult agyam szulemenye lehet.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

fidesz maszop dk egykutya 2016.01.19. 12:02:00

@andrásúr: nem, a stadion az stadion. Magyarországon, ezek üresen állnak, és néha-néha pár balfasz belőtt sérójú "haver" gyerek bénázik rajtuk, milliókért, hogy aztán kokózhasson, meg beleszálljon a betonfalba a sokmilliós autójával, részegen. A magyar foci tiszta szégyen.

A fiatalok látják ezt a "kiemelkedő" eredményt, és ugyan olyan sört vedelő sörhasú chipset zabáló TV előtt megmondós emberek lesznek belőlük, mint az apjukból, és az összes foci szakértőből...

Bejegyzés: TAO pénzeket az egészségügybe!

enketeke 2016.01.19. 10:48:54

@Bellagio: Igen, borzasztóan sok, és ha már New York: ott egy buszjegy 3 USD körül van. Annak az 55 USD 18-szorosa kb.
Nálunk egy buszjegy 350 HUF, ha ezt szorzom, 6300 HUF. Az közel sem 9000.
(Azért arányosítottam, mert nyilván egyszerűbb, mint a fizetéseket összehasonlítani.)

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2016.01.19. 09:33:24

@KDNP a selejtek gyűjtőhelye: Engem nem érdekel, hogy hány adóval van terhelve. A végeredmény az, hogy ez ebben a formában pofátlanul drága, mert valakinek ez az érdeke, hogy drága legyen (főváros, állam, Mutyi Mátyás...stb.) Most jött egy újabb szereplő, ami felkavarta ezt a meleg pisit és most nagy a baj, mert nem megy tovább rendesen a mutyi. A taxis mamutok is csinálhattak volna már rég diszpécser nélküli okostelefonos alkalmazást, miért nem csináltak? Mert ültek a meleg pisiben. Ez lett a vége.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

Tom és Jerry fan · http://www.tomesjerryfan.hu 2016.01.19. 09:29:51

@Bellagio: USA gazdaságát és fizetéseit ne keverjük ide, irreleváns. Az ottani átlagfizetésből úgy gondolom többször kijutsz a reptérre, mint itthon.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

Arcade Macho 2016.01.19. 01:05:13

szerintem az Uber az a piacon arulo ostermelonek felel meg
es tenyleg jo lenne ha a bonsoszokeveny retek dizelek helyett egypar rendes benzines auto rohatna a belvarosi utakat
ja hogy a jo levego az egyaltalan nem fontos, meg az se hogy az itt lako bennszulottek hogy ne legyenek tudorakosak

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

ujtipusuvallakozo · http://felelosvallalkozo.blog.hu 2016.01.18. 23:37:20

@Punxsutawney Mormota: Kötve hiszem, hogy valaki annyit szánna rá, amennyiért én fizetett cikket írnék...

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

xclusiv 2016.01.18. 22:23:59

@Shabby Bear: "Azért mert ha valaki jövedelemre tesz szert az fizessen adót is épp úgy ahogy becsülettel dolgozó és vállalkozást vivő taxisok teszik.
Az überes köcsögök nem adóznak, saját zsebre szállítanak, tehát illegális és büntetendő cselekedet valósítanak meg."

És az adócsaló taxisok mit is csinálnak? Nahát-nahát, ők nem köcsögök?
Csak mert szerintem a minden adót trükkök nélkül, rendesen befizető taxis vállalkozó, hát kb. mint a fehér holló. Szóval ne arról a féltucat vállalkozóról beszéljünk...

Amúgy megnézném, hogy találomra kiválasztott 10 uber sofőr és 10 taxis vállalkozó közül melyik után folyik be több adó...

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

xclusiv 2016.01.18. 22:20:41

@mikmaq: "El kéne olvasni ez egész linkelt posztot, nem csak ész nélkül fröcsögni!"

Nyugi töki, elolvastam.
Bár ha neked a közgáz egyik alaptörvénye fröcsögés, akkor szerintem nincs miről beszélgetnünk.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

Punxsutawney Mormota 2016.01.18. 21:52:33

Májdír blogger!

Miért nem teszed ki a fizetett hirdetés egyezményes jelét a cikk elejére és végére? Sokkal hitelesebb lenne.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

Killary Fucking Clingon 2016.01.18. 21:49:15

Bármennyire fáj, a Taxisoknak igazuk van.
Miért?
Azért mert ha valaki jövedelemre tesz szert az fizessen adót is épp úgy ahogy becsülettel dolgozó és vállalkozást vivő taxisok teszik.
Az überes köcsögök nem adóznak, saját zsebre szállítanak, tehát illegális és büntetendő cselekedet valósítanak meg.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

nevetőharmadik 2016.01.18. 21:11:18

@ujtipusuvallakozo: A probléma sokkal komplexebb annál, mint hogy az egyik cég "adót csal". A problémának legalább annyira része az is, hogy a taxisokat értelmetlenül sok szabályzat és költség köti gúzsba (persze ezeknek jó részét ők maguk akarták, hogy védjék a piacukat). A felháborító az, hogy a taxisok nem ezek ellen az értelmetlen szabályok ellen küzdenek, hanem simán csak ki akarják nyírni a konkurenciát, és valami középkori, céhes protekcionista politikát akarnak folytatni, ami végső soron - minden taxis propaganda ellenére - a fogyasztókat rövidíti meg (adót meg speciel a taxisok sem szeretnek fizetni).

Mindehhez hozzátartozik az, hogy az Uber olyan technológiával és üzletmodellel dolgozik, amely nem hagy teret semmiféle visszaélésnek, miközben a taxisoknál a minőségbiztosítás (és adózási fegyelem) inkább látszólagos. Az Uber rendszere józan megfontolás szerint minden tekintetben támogatandóbb, mint a jelenlegi taxis felállás. Ha az Uber pontosan ugyanannyiba kerülne, mint a taxi, akkor is azt választanák az emberek, mert jobb szolgáltatás.

A probléma része továbbá az is, hogy mind az állam, mind a társadalom hozzáállása borzalmas a vállalkozáshoz, adózáshoz, mindenhez. Ennek a megváltoztatása is alapvető lenne ahhoz, hogy ezt a konfliktust normálisan kezelni lehessen.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.

fehérfarkas 2016.01.18. 20:58:57

@Urh380:

Ja még valamit: Dubajban az Uber nem tud labdába rugni. Tudod miért?
Mert ott olcsó a taxi. Valamint netről is rendelhető és nyomon követhető, és a taxissal való elégedettséget is azonnal visszajelezheted. Vagyis ott a normális taxistársaság úgy működik mint itt az Uber: olcsó, átlátható, nyomon követhető a neten, és a taxis szolgáltatásának minőségét azonnal értékelheted.

Bejegyzés: Uber - a csalás, ami senkit nem zavar.
süti beállítások módosítása